خبر سازان

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

هر ایالت آژانس خدمات محافظت از کودکان (CPS) خود را دارد که وظیفه محافظت از سلامتی و رفاه کودکان را بر عهده دارد. تحقیقات CPS می تواند برای والدین و فرزندان آسیب زا و استرس زا باشد. با این حال ، پریشانی عاطفی به تنهایی حق شکایت از CPS را به شما نمی دهد. از آنجا که مددکاران اجتماعی CPS کارگزاران دولتی هستند ، بنابراین نمی توانند به گونه ای عمل کنند که حقوق مدنی تثبیت شده شما را نقض کند. یک کارگر بیش از حد غیرمجاز ممکن است حق قانونی شما را در دادرسی قانونی ، یا محافظت شما را در برابر جستجو و ضبط بی دلیل نقض کند. وقتی این اتفاق می افتد ، ممکن است بتوانید برای جبران خسارت مالی شکایت کنید. 

 

 



طرح کلی وقایع را ایجاد کنید. با اولین برخورد خود با CPS ، از هر برخورد یا ارتباطی که با مددکاران اجتماعی CPS و سایر کارمندان داشته اید ، پیش نویس حساب کنید. [2]

  • نام ، عنوان شغلی و اطلاعات تماس مستقیم هر فردی را در CPS که با شما تماس گرفته یا به هر طریقی با شما ارتباط برقرار کرده است ، یادداشت کنید.
  • شما همچنین می خواهید هر فعالیت دیگری را که با فرزندان شما ارتباط دارد یا دلایل درگیر شدن CPS با فرزندان شما را مشخص کنید.

 



هرگونه اسناد و مدارک مرتبط را جمع آوری کنید. شما قبلاً باید هر تعاملی که با CPS داشتید را مستند می کردید. همه این سوابق اکنون مدرکی است که می توانید در دادخواست خود استفاده کنید. [3]

  • اگر اسنادی نوشته اید که دیگر نمی توانید آنها را پیدا کنید ، آنها را یادداشت کنید. CPS باید کپی نیز داشته باشد و بعداً می توانید درخواست کنید.
  • شما همچنین می خواهید هرگونه مدارکی را که با مراقبت از فرزندان شما ارتباط دارد ، جمع آوری کنید. به عنوان مثال ، اگر در خانه در حال آموزش دادن به فرزندان خود هستید ، برنامه های مدرسه ، تکالیف و برنامه های درسی را جمع آوری کرده و کپی کنید.

 

با یک وکیل مشورت کنید. پرونده های حقوقی در دادگاه فدرال بسیار پیچیده است. اگر تصمیم گرفته اید که از CPS به دلیل نقض حقوق اساسی خود شکایت کنید ، به نمایندگی از حقوق مدنی باتجربه احتیاج دارید. [4]

  • وکلای حقوق مدنی معمولاً مشاوره اولیه رایگان را ارائه می دهند ، بنابراین می توانید از این فرصت برای صحبت با چندین وکیل استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند بهترین وکیل را برای پرونده خود انتخاب کنید.
  • این دادخواست ها می توانند برای مدت طولانی طولانی شوند. وکیلی انتخاب کنید که به پرونده شما علاقه مند باشد و با او کنار بیایید - وقت زیادی را با آنها می گذرانید و در مورد برخی از موضوعات حساس حساس بحث می کنید.
  • اگر به اتهام جنایی کودک آزاری یا بی توجهی بزرگ شده اید ، ممکن است از قبل وکیل مدافع جنایی داشته باشید. از آنها بخواهید به یک وکیل حقوق مدنی مراجعه کنند که می تواند به شما در شکایت از CPS کمک کند.

 

یک حق تثبیت شده را شناسایی کنید. اولین مانعی که با آن روبرو خواهید شد اشاره به یک قانون اساسی مشخص و تثبیت شده است که CPS هنگام کار با شما و فرزندان شما آن را نقض کرده است. این یک بحث حقوقی است. وکیل شما اسناد و یادداشت های شما را بررسی می کند تا مشخص کند کدام یک از حقوق مدنی شما در وضعیت شما نقض شده است. [5]

  • این بخشی از دلیل مهم بودن مستند کردن همه تعاملات شما با CPS است. چیزی که از نظر شما ناعادلانه به نظر می رسد لزوماً به میزان نقض قانون اساسی نمی رسد. با این حال ، چیزی که فکر می کردید ناچیز است ممکن است در واقع یک معامله بزرگ باشد.

 



خسارت خود را محاسبه کنید. شاید در مورد والدینی که صدها هزار یا حتی میلیون ها دلار از CPS شکایت کرده اند ، شنیده باشید. با این حال ، مقدار پول باید مستقیماً با نقض حقوق شما مرتبط باشد. [6]

  • در صورت داشتن خسارت ، وکیل شما با خسارت واقعی شروع خواهد کرد. به عنوان مثال ، اگر شما و همسرتان در اثر ضربه ای که از برخورد با CPS تجربه کرده اید ، به یک مشاور مراجعه کرده اید ، این هزینه ممکن است خسارت واقعی تلقی شود.
  • اگر اقدامات مددکاران اجتماعی CPS که در پرونده شما مشارکت داشتند ، خسارات اضافی ، معروف به خسارات تنبیهی ، ممکن است در دسترس شما باشد.

 

شکایت کنید به طور معمول ، شکایات بسیار دقیق نیستند. با این حال ، شکایتی در دادگاه فدرال که ادعای نقض حقوق شهروندی را دارد ، به اطلاعات بیشتری نسبت به شکایت معمول نیاز دارد. اگر تخلفات به درستی توضیح داده نشود ، ممکن است دادخواست منتفی شود. به همین دلیل شما به یک وکیل مدافع با حقوق مدنی نیاز دارید. [7]

  • هنگام طرح شکایت لازم نیست چیزی را ثابت کنید یا مدرکی را ارائه دهید. در این مرحله ، شما فقط ادعا می کنید.
  • وکیل شما شکایت شما را در دادگاه منطقه فدرال که صلاحیت آن شهرستانی است که آژانس CPS در آن قرار دارد ، تشکیل خواهد داد. ممکن است مجبور شوید هزینه تشکیل پرونده 400 دلاری را پرداخت کنید ، یا ممکن است وکیل شما آن را پرداخت کند و مبلغ آن را به هزینه های دادخواست خود اضافه کند.

 

CPS به شکایت ارائه شود. پس از طرح شکایت شما ، باید از دادخواست به CPS اطلاع داده شود تا فرصت پاسخگویی داشته باشد. وکالتان به طور معمول شکایت را به وکیلای سابقه دار CPS ارائه می دهد.

 

 

پاسخ CPS را ارزیابی کنید. هنگامی که شکایت شما به CPS ارائه می شود ، آژانس برای ارسال پاسخ به دادگاه مدت زمان محدودی دارد. یک نسخه از آن پاسخ کتبی به وکیل شما تحویل داده می شود. [9]

  • وکیل شما با شما پاسخ خواهد داد. به طور معمول ، پاسخ همه ادعاها را رد می کند و دفاع از مصونیت واجد شرایط را مطرح می کند.
  • پاسخ CPS ممکن است شامل پیشنهادی برای قضاوت مختصر باشد. مشابه طرح رد درخواست ، این طرح استدلال می کند شما در بیان ادعایی که دادگاه می تواند برای آن تخفیف قانونی یا پولی ارائه دهد ، کوتاهی کرده اید.

 



در جلسه قضاوت خلاصه شرکت کنید. هنگامی که از CPS شکایت می کنید ، آژانس احتمالاً از ایمنی واجد شرایط دفاع می کند . در حالی که از نظر فنی دفاعی است ، اگر دادگاه به آژانس (و مددکاران اجتماعی آن) مصونیت واجد شرایط بدهد ، به هیچ وجه نمی توانید از آژانس شکایت کنید. [10]

  • وقتی CPS استدلال می کند که از مصونیت واجد شرایط برخوردار است ، قاضی باید جلسه ای را برای تصمیم گیری در مورد این س holdال برگزار کند تا بتوانید دادخواست را پیش ببرید. تا زمانی که این موضوع تصمیم گیری نشود ، دیگر نمی توانید کار دیگری یا جمع آوری اطلاعات در مورد دادخواست خود انجام دهید.
  • وکیل شما و وکلا برای CPS کوتاه مدت طولانی را با بحث و گفتگو در مورد طرفین موضوع به دادگاه ارائه می کنند. قاضی ممکن است پس از خواندن این مختصر ، درمورد سوال تصمیم بگیرد ، یا ممکن است در دادگاه رسیدگی کنند.
  • اگر قاضی مصونیت واجد شرایط CPS را رد کند ، شما هنوز هم نمی توانید به مرحله بعدی دعوا بروید. CPS حق اعتراض به این تصمیم را دارد و در دادگاه تجدیدنظر استدلال می کند که آژانس از مصونیت واجد شرایط برخوردار است.

 

س questionsالات و درخواستهای کتبی را برای CPS ارسال کنید. به شرطی که قاضی حکم کند که CPS حق مصونیت واجد شرایط را ندارد ، شما به مرحله کشف ادامه خواهید داد شما با وکیل خود در ایجاد سوالات کتبی و درخواست اسناد همکاری خواهید کرد ، که باید توسط CPS پاسخ داده شود. [11]

  • شما کل پرونده CPS مربوط به خانواده خود و همچنین هرگونه اسناد داخلی ، از جمله ایمیل را که مربوط به تحقیق در مورد خانواده شما است ، درخواست خواهید کرد.
  • اسناد و جواب س questionsالات ممکن است مشکلات یا تخلفات دیگری را نشان دهد که قبلاً از آنها نمی دانید.

 

مددکاران اجتماعی درگیر را کنار بگذارید. واریز مصاحبه با سوگند است. از آنجا که بسیاری از پرونده های شما به اعتقادات ذهنی و تفسیرهای مددکاران اجتماعی مربوط است ، این اخراج ها بسیار مهم خواهد بود. [12]

  • ممکن است لازم باشد در واریز شرکت کنید. ممکن است وکیل شما شما را در آنجا بخواهد ، یا ممکن است تصمیم بگیرند که اگر در آنجا نباشید بهتر است.
  • صرف نظر از اینکه شما در آن شرکت کنید ، وکیل شما پس از سپردن ودیعه با شما ، توضیح خواهد داد که چگونه این پرونده شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۹ ، ۲۲:۴۸
جواد هاشمی
پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲ ب.ظ

چند درصد مردم ایران مشکل روحی دارند ؟

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: "طبق تحقیقات علمی ، 30٪ از مردم ایران از مشکلات بهداشت روانی رنج می برند."
 رضا ملک زاده خواستار تشکیل تیم های اساتید بالینی و علمی از دانشگاه های علوم پزشکی شد و گفت: همه باید برای رفع این مشکلات عمده بهداشت عمومی تلاش کنند.
وی با بیان اینکه 50 درصد از دلایل مرگ و میر و معلولیت در کشور با حملات قلبی و مغزی مرتبط است ، افزود: بیش از 80 درصد این مرگ ها ناشی از کنترل فشار خون و چربی خون ، تغییر سبک زندگی و سبک زندگی سالم است. می توان از این امر جلوگیری کرد. معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز با اشاره به بیش از 17000 کشته بر اثر تصادفات جاده ای ، 200000 زخمی و نزدیک به 100000 معلولیت ، خواستار حل اساسی این مشکل شد. مشکلاتی پیش آمد امسال بخش بهداشت ایران از نظر مقاله نویسی در رتبه پانزدهم جهان و در میان کشورهای اسلامی رتبه نخست را دارد ، اما اهداف محققان در این زمینه در کشور ما باید به سمت حل مشکلات جامعه و مردم باشد.
دکتر ملک زاده تأکید کرد: در زمینه بهداشت ، مقاله ای که در پرداختن به مشکلات بهداشت عمومی بی اثر باشد فاقد ارزش است: در ارتباط با شاخص های مهم سلامت جامعه مانند مرگ زودرس ، سکته های قلبی و مغزی ، تصادفات و مشکلات روانی ، برای رفع این مشکلات و بیماری ، تحقیقات دقیق مورد نیاز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۹ ، ۲۳:۵۲
جواد هاشمی
پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰ ب.ظ

چگونه یک زندگی خانوادگی خوب داشته باشیم

چگونه یک زندگی خانوادگی خوب داشته باشیم

بهبود زندگی خانوادگی می تواند به نزدیکتر شدن اعضای خانواده کمک کرده و از درگیری مانع خوشبختی همه شود. خوشبختانه ، اقدامات عینی زیادی وجود دارد که می توانید برای لذت و رضایت خاطر بیشتر در اوقات زندگی با خانواده خود انجام دهید  و این مطلب از سایت healthline گرفته شده است.


1
روال خانوادگی روزانه و هفتگی را حفظ کنید. غذا بخورید ، بخوابید و فعالیتهای منظم خانوادگی را طبق یک برنامه قابل پیش بینی انجام دهید. روال ها و آداب و رسوم به تأسیس خانواده کمک می کند ، استرس را کاهش می دهد و یک محیط راحت و پایدار ایجاد می کند.[1]
علاوه بر بهبود ارتباطات ، جلسات منظم خانوادگی می تواند قسمت عمده ای از روال خانوادگی شما باشد.
سعی کنید هر زمان ممکن کار را در محل کار خود رها کنید و هنگامی که کنار آنها هستید خانواده خود را متمرکز کنید.

2
جشن تولد و تعطیلات را با هم به یک سنت خانوادگی تبدیل کنید. لازم نیست هر روز تولد یا تعطیلات همان کار را انجام دهید. به عنوان مثال ، می توانید در روز تولد خود به رستوران مورد علاقه یکی از اعضای خانواده بروید یا فعالیت مورد علاقه وی را انجام دهید. شما می خواهید به یک سنت پایبند باشید ، اما فعالیت ها متنوع خواهد بود.[2]


3
وعده های غذایی را هر چند وقت یک بار با هم بخورید. والدین کار می کنند و بچه ها بعد از فعالیت مدرسه ، بنابراین خوردن صبحانه و شام هر روز با هم سخت است. با این حال ، تمام تلاش خود را بکنید تا هر چه بیشتر با هم غذا بخورید. وعده های غذایی خانوادگی یک روال اصلی است و می تواند به شما کمک کند تا در زندگی یکدیگر درگیر شوید. [3]
وقتی کسی از محل کار یا دیر به خانه برگشت ، در حالی که شام ​​می خورد با او بنشینید ، حتی اگر قبلاً غذا خورده اید. گذراندن وقت با هم و مکالمه مهمتر از غذا خوردن همزمان است.


4
برای فعالیتهای منظم خانوادگی زمانی اختصاص دهید. فعالیت های منظم می تواند شامل دوچرخه سواری ، پیاده روی یا بازی کارت یا بازی های رومیزی باشد. در صورت امکان ، حداقل یک بعد از ظهر یا یک عصر در هفته را برای یک فعالیت خانوادگی اختصاص دهید. آن را کم اهمیت نگه دارید و بر سرگرم کردن با هم و لذت بردن از همراهی یکدیگر تمرکز کنید


5
آیا کارهای خانه را با هم. در واقع افراد کمی از انجام کارها لذت می برند ، اما تقسیم مسئولیت های خانه می تواند به همه افراد خانواده شما کمک کند تا در خانه شما افتخار کنند. سعی کنید آن را تا جایی که ممکن است سرگرم کنید ، مثلاً با پخش موسیقی یا مسابقه. [5]
به عنوان مثال ، هرکسی که ابتدا لباسشویی خود را به پایان برساند ممکن است به تماشای فیلمی که با هم تماشا می کنید باشد.
کارهای خانه را به دسته های مناسب سن تقسیم کنید. بعد از شام ، کوچکترین شما می تواند میز را پاک کند ، بزرگترین شما می تواند ماشین ظرفشویی را پر کند و می توانید مواد باقی مانده را کنار بگذارید.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۹ ، ۲۳:۵۰
جواد هاشمی